پروازهای نوروزی فرودگاه مهرآباد ساماندهی می شود

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه اکنون روزانه بیش از380 پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود، گفت: پروازهای فوق برنامه در ایام تعطیلات نوروزی 96 این فرودگاه ساماندهی می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی روز دوشنبه افزود: از آنجا که در ایام تعطیلات نوروزی پروازها به اوج می رسد، نیازمند توسعه و ارتقاء خدمات فرودگاهی در این ایام هستیم.
وی از برگزاری دومین جلسه کمیته تسهیلات نوروزی با دستور کار ساماندهی پروازهای فوق‌ برنامه‌ای برای تعطیلات نوروزی 96 خبر داد و‌ گفت: تلاش می کنیم در این ایام، مسافران با نظم و امنیت و آرامش سفر کنند.
رستمی بر ارتقاء خدمات فرودگاهی در مهرآباد تاکید کرد و اظهارداشت: کمیته تسهیلات نوروزی از دی ماه کار خود را در این فرودگاه آغاز کرده است و در دومین جلسه این کمیته راهکارها و اقدام های لازم برای استقبال از مسافران نوروز 96 بررسی شد.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و فراهم شدن تجهیزات و امکانات مطلوب فرودگاهی، نوروز امسال می‌تواند برای مسافران این فرودگاه قدیمی خاطرات خوبی داشته باشد.
وی، بازگشایی فضاهای مناسب در ترمینال‌های پروازی، افزایش کانترها و گیت‌های خروجی، افزایش دستگاه‌های بازرسی، عملکرد مطلوب دستگاه‌های ناوبری و کمک ناوبری و ساماندهی مسیر دسترسی مسافران و مستقبلان به فرودگاه را از نتیجه این جلسه اعلام کرد.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد همچنین از اعمال نظارت‌های لازم بر عملکرد واحدها و ارگان‌ها در اوج سفرهای نوروزی در این فرودگاه خبرداد و افزود: هماهنگی با گمرک، گذرنامه، سپاه و پلیس فرودگاه نیز برای کوتاه کردن صف‌های مسافران و حفظ امنیت و نظم فرودگاه انجام شده است.
سالیانه بیش از 13 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مهرآباد در مسیرهای داخلی به سفر می روند و اوج این سفرها در ایام تعطیلات نوروزی است.
پیش بینی می شود از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 بیش از 800 هزار نفر از این فرودگاه پر تردد ایران سفر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار