1.5 میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با مواد مخدر به شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد از اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با مواد مخدر به نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، حمید ملک پور در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: امسال جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ سازی و دور کردن خانواده ها از معضل اعتیاد با مواد مخدر در نقاط مختلف به ویژه نقاط آلوده شهرستان 1.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
وی افزود: تاکنون جدا سازی نقاط آلوده از نقاط سالم، ایجاد فضای ناامن برای توزیع کنندگان، خرده فروشان و خریداران در نواحی پر خطر شهرستان در خصوص مبارزه با مواد مخدر مشخص شده است.
ملک پور با اشاره به اینکه بحث آلودگی و مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف شهرستان بوده است تصریح کرد: نتیجه و بازخورد اجرای برنامه های فرهنگی در دراز مدت مشخص خواهد شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهار محال و بختیاری هم در این نشست گفت: تا به امروز یک تن و 600 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.
وی از رشد 120 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این مسئله بیانگر عزم استوار در مبارزه با مواد مخدر و نیز نشان دهنده افزایش میزان تهدید و آسیب پذیری در خصوص شیوع مصرف مواد مخدر برای این استان است.
قدیر مرتضوی اضافه کرد: زمانی که این کشفیات افزایش می یابد باید گستره فعالیت ها نیز بیشتر شود و برنامه های جامع و بهتری را در جهت مبارزه با مواد مخدر اجرا کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار