حضور رئیس سازمان سینمایی کشور در شیراز

راه اندازی سینما سیار در شهرستان های استان فارس

سینما سیار در قالب طرح " سینما سلام" با حضور معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا در فارس راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، حجت الله ایوبی فردا در سفر دو روزه خود به فارس با حضور در شهرستان مرودشت ، نخستین دستگاه «سینما سیار» را راه اندازی می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به اینکه حجت الله ایوبی در این سفر از پردیس سینمایی خلیج فارس هم بازدید خواهد داشت ادامه داد: حضور در نکوداشت و آیین افتتاح سالن استاد محمدجواد بخشی زاده از پیشکسوتان سینما و تئاتر استان و راه اندازی طرح سینما سلام در شیراز از دیگر برنامه های حضور ایوبی در شیراز است.

بهزاد مریدی افتتاح طرح سینما سلام در شهرستان خرامه توسط ایوبی و همزمان در شهرستان سروستان با حضور مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری کشور، را از برنامه روز دوم این سفر برشمرد.

وی طرح «سینما سلام» را فرصتی برای تماشای فیلم های روز در شهرستان‌های بدون سینما عنوان کرد و افزود: طرح یادشده به منظور آشتی مردم با سینما اجرا می شود و آثار سینمایی همزمان با سالن های سینما در فضاهای عمومی و بوستان ها به تماشای همگانی گذاشته می شود.

مریدی اظهار داشت: سینما سلام فضا و تجربه تازه‌ای است که فیلم را همزمان در سینماها در دیگر فضاها نظیر پارک‌ها اکران می‌کند و همه مردم می‌توانند از تولیدات هنرمندان بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این طرح در خنج، اوز، مهر، لامرد، بوانات، ارسنجان، رستم، نورآباد، مرودشت، پاسارگاد، کوار، فیروزآباد، سپیدان، بیضا، صدرا و شهرک گلستان نیز اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار