نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه موسیان

کارشناس مسئول امور شورها و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان ایلام در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان گفت:دبستان 2 کلاسه ی صمانه با 224 متر مربع زیربنا با مشارکت یک خیر به مبلغ 100 میلیون تومان و اختصاص 485 میلیون تومان از منابع ملی در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۵۹۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، قدرت شاه محمدی کارشناس مسئول امور شوراها و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان ایلام در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه موسیان گفت: به نیابت از مجموعه آموزش و پرورش از حضور و مشارکت شما خیرین در امر مدرسه سازی( تجهیز، تعمیر و بهسازی فضاهای آموزشی و تربیتی ) قدردانی می کنم.

قدرت شاه محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت افزود: آموزش و پرورش جزء آن بخش هایی است که جز با مشارکت، همراهی و همدلی مردم نمی تواند اداره شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس نیازمند کمک های مادی و معنوی خیرین است و انتظار ما این است تا جامعه روحانیت و شیوخ و بزرگان منطقه پای کار بیایند و با حمایت های بی دریغشان مانع ترک تحصیل ، بویژه در بین دانش آموزان دختر منطقه شوند.

شاه محمدی افزود: هیچ افتخاری بالاتر از این وجود ندارد که مردم، آموزش و پرورش و دولت شما را مرجع و مأمنی می داند که برای آبادی و آبادانی کشور آستین همت را بالا زده اید،به همین خاطر شما را دعوت کرده ایم تا در روند رو به رشد تحصیلی فرزندان این دیار یاور ما باشید.

وی در ادامه به ساخت مدرسه در روستای صمانه ی بخش موسیان اشاره کرد و گفت: دبستان 2 کلاسه ی صمانه با 224 متر مربع زیربنا با مشارکت یک خیر به مبلغ 100 میلیون تومان و اختصاص 485 میلیون تومان از منابع ملی در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این فضای آموزشی باشیم.

شاه محمدی در خصوص پروژه ی آموزشی روستای چم هندی بخش موسیان گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام در حال رایزنی با خیرین کشوری هستند که با مشارکت خیرین ساخت این فضای آموزشی نیز عملیاتی شود.

وی ادامه داد: ساخت سالن چند منظوره ی شهر موسیان با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام و فرمانداری شهرستان دهلران تامین اعتبار شده است و قرار است در آینده نزدیک شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار