طرح بشري در مدارس شاهين دژ اجرا شد

طرح بشری در راستای ارتقای سلامت دختران دانش آموز در مدارس دخترانه شهرستان شاهین دژ اجرا می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مراسم افتتاحیه این طرح با مدیرآموزش و پرورش و معاون فرماندار در دبیرستان پروین 1 دوره اول متوسطه برگزار شد.

در این مراسم «سیاوش اسعدی» مدير آموزش وپرورش شاهين دژ از اجرای بهینه طرح بشری ابراز خرسندی نمود و در زمینه دوران نوجوانی و ویژگی های خاص این دوران، بر اهمیت سلامت جسمانی،عاطفی ، روحی و روانی دردوره نوجوانی برای حضار و دانش آموزان تاکید کرد.

و ي خاطر نشان کرد: دوران نوجوانی یک انقلاب درونی است که دانش آموزان در این دوران به یک سری تحولات جسمانی، روحی و روانی دست می یابند و این دوره، دوره گذر از كودكي به نوجواني و از وابستگي به خانواده به سوي تكميل شخصيت مستقل است؛ روانشناسان معتقدند دوره نوجواني و جواني دوره تثبيت شخصيت روحي ، رواني و اجتماعي است؛ دوره رقابت ، سازش و تعامل اجتماعي است نوجوان وجوان مي خواهد علاقه ها ، استعدادها ، و مهارتهاي خود را در زندگي اجتماعي تجربه كند.

وی افزود: اين برنامه با این هدف برگزار شده است که اطلاعاتی کافی به دانش آموزان، اولیا و مربیان ارائه و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد تا دانش آموزان با آگاهی و توانایی این دوره حساس را سپری نمایند.

گفتنی است، بسته هاي بهداشتی آماده شده حاوی محتویات ملزومات بهداشتی دختران به دانش آموزان اهدا شد.این طرح طبق جدول زمانبندی در مدارس حاشیه شهر و مدارس روستایی شهرستان به اجرا در خواهد آمد و در و تا 11 اسفند ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار