درشهرستان طالقان برگزار شد :

مسابقه جشن شیر

به منظور ترویج فرهنگ استفاده از شیر و لبنیات مشتق از آن دربین تمامی اقشار جامعه وحفظ سنن ماندگار گذشتگان مسابقه ای با شعار شیر - زندگی - سلامتی در شهرستان طالقان همزمان باتوزیع شیر رایگان مدارس برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۹۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان طالقان : به منظور ترویج فرهنگ استفاده از شیر و لبنیات مشتق از آن دربین تمامی اقشار جامعه وحفظ سنن ماندگار گذشتگان مسابقه ای با شعار شیر - زندگی - سلامتی در شهرستان طالقان همزمان باتوزیع شیر رایگان مدارس برگزار گردید.
این مسابقه در تاریخ 95/12/2در دبیرستان سمیه واقع در طالقان به منظور حفظ و یاد اوری فواید استفاده از شیر از جمله پیشگیری از پوکی استخوان برای دانش آموزان و خانواده های آنان برگزار گردید.
سلطانیان مدیر آموزشگاه سمیه هدف از برگزاری این مسابقه را تأکید به استفاده بیشتر از لبنیات ومخصوصا شیر ونقش ارزشمد استفاده از شیر در حفظ سلامتی وطول عمر و ازبین بردن برخی نارساییها و بیماری های گوارشی و ساختار اسکلتی عموم شهروندان برشمرد.
وی اظهارداشت : این مسابقه به دانش آموزان یاد آوری میکند که شیر در زندگی نقش بسیار موثری داشته و در بزرگسالی موجب کاهش برخی بیماری ها و طول عمر می گردد.
یادآور می شوم این مسابقه با شعار شیر_زندگی_سلامتی برگزار شد.

خبرنگار افتخاری پانا آتوسا سلیمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار