بخش غیردولتی مکمل فعالیت‌های آموزشی دولتی است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: باید تولیدکنندگان مواد آموزشی را به تولید محصولات استاندارد، تشویق و ترغیب کرد.

کد مطلب: ۵۹۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان، محصولات آموزشی و کمک آموزشی را از چند بُعد حائز اهمیت دانست گفت: این اهمیت شامل پشتیبانی فعالیت‌های آموزشی رسمی، توسعه دانش و تعمیق مفاهیم، دانش‌افزایی معلمان و تجهیز کتابخانه‌های مدارس است.

وی با اعلام حمایت‌های مادی و معنوی سازمان پژوهش از ناشران و مؤلفان، افزود: از تمام کسانی که توان تألیف و تولید محتوای آموزشی و کمک آموزشی دارند به ویژه معلمان باتجربه دعوت می‌کنم با مطالعه شاخص‌های تدوین شده شورای ساماندهی کتاب‌های آموزشی که روی سایت دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی قرار دارد، آثار خود را متناسب و در راستای آن تولید کنند تا از این حمایت‌ها بهرمند شوند.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، درج مشخصات کتاب‌های برگزیده آموزشی پشت جلد کتاب‌های درسی، درج مشخصات کتاب و ناشر در کتابنامه رشد، انتشار مشخصات کتاب در سایت ساماندهی کتب آموزشی و اعطای هدایا و جوایز به منتخبین آن را بخشی از جمله حمایت‌های سازمان از کتاب‌های استاندارد برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار