مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

اجرای طرح یک روز برای فردا در 700 مدرسه متوسطه استان

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح یک روز برای فردا در 700 مدرسه متوسطه استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به طرح یک روز برای فردا اظهار داشت: طرح یک روز برای فردا در بالغ بر 700 مدرسه دوره اول و دوم متوسطه استان اجرا می گردد.

وی افزود: طرح یک روز برای فردا برنامه ای است که از طریق آن اداره فعالیت های آموزشی، پرورشی و خدماتی مدرسه در ایام خاصی از سال تحصیلی به دانش آموزان منتخب واگذار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مهمترین مسئولیت و رسالت آموزش و پرورش، تربیت انسان هایی کارآمد ، متکی به نفس و خلاق است که بتوانند پس از فارغ التحصیل شدن، قابلیت های خود را در عرصه های گوناگون، به فعلیت برساند.

سالار قاسمی تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و افزایش سطح علاقه مندی به محیط مدرسه در دانش آموزان، زمینه سازی برای تعامل بیشتر و سازنده بین دانش آموزان و اولیای مدرسه، افزایش روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، خلاقیت و نشاط بیشتر دانش آموزان در فعالیت های مدرسه و افزایش شناخت دانش آموزان از موانع و مشکلات اجرایی موجود می باشد.

ایشان اضافه کرد: دانش آموزانی می توانند در این طرح مسئولیت داشته باشند که دارای حسن شهرت و اخلاق پسندیده، داشتن قدرت مدیریت قابل قبول و داشتن شرایط علمی متوسط و بالاتر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: طرح یک روز برای فردا در کلیه مدارس دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ در روز دوشنبه 9 اسفند ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار