راهپیمایی4000 نفری دانش ­آموزان مدارس امام رضا در حمایت از حجاب فاطمی

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، راهپیمایی 4 هزار نفری دانش­ آموزان مدارس امام رضا(ع) با عنوان «مجمع فاطمیون» 5 اسفند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۹۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از آستان نیوز، همه دانش آموزان دختر مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی و با شعار «حجاب بهای خون شهداست» مسیر چهار راه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می­کنند.

این اجتماع با هدف ترویج فرهنگ حجاب در جامعه به عنوان یادگار حضرت فاطمه اطهر(س) با حضور 4 هزار نفری دانش آموزان و مادران برگزار می­شود.

دانش ­آموزان مدارس امام رضا(ع) صبح روز پنجشنبه با حضور در چهارراه شهدا و با در دست داشتن بیرق و پرچم و سر دادن شعارهای فاطمی به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می ­کنند و سپس با حضور در رواق دارالمرحمه به عزاداری، مداحی و نوحه­ خوانی می ­پردازند.

در ادامه این مراسم قرائت قرآن، تواشیح به صورت دسته جمعی، سخنرانی و توزیع بسته­ های نبات متبرک و اهدای محصولات فرهنگی برپا می­ شود.

گفتنی است؛ اجتماع بزرگ فاطمیون، به همت بنیاد فرهنگی رضوی و با حضور دانش ­آموزان مدارس امام رضا(ع) صبح پنجشنبه 5 اسفند سال 95 مسیر چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می­ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار