سرپرست دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس:

تربیت و کسب مهارت های زندگی بر آموزش مقدم است

سرپرست اداره کل دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء گفت: تربیت و کسب مهارت های زندگی بر آموزش مقدم است.

کد مطلب: ۵۹۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، نور علي عباسپور در نشست تخصصی شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان با اشاره به اینکه از طریق تشکیلات دولتی به تنهایی نمی توان کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را به خوبی پیش برد، تاکید کرد: تاثیر انجمن ها، تشکل ها و مجموعه های غیر دولتی در امر تعلیم و تربیت بسیار بیشتر و مفیدتر از ساختارهای دولتی است.
سرپرست اداره کل دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء تصريح كرد: از همین مجامع انجمن اولیا و مربیان با همفکری و هم سویی می توان اقدامات بزرگی در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین برداشت.
وي با اشاره به سیاست های وزير آموزش و پرورش پیرامون رسیدن به یک فهم مشترک از مقوله تربیت، خاطرنشان كرد: تا ما به یک مفهوم مشترک پیرامون مقوله تربیت دست نیابیم نمی توانیم گام های ارزنده و بزرگی در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین برداریم.
عباسپور افزود: دانش آموزان ما باید در ابتدا به کسب مهارت های زندگی بپردازند و تربیت صحیح بر آموزش مقدم است.
وي با اشاره به همسو شدن نگاه اولیای دانش آموزان و مسئولین مدرسه، تصریح کرد: این همسویی باعث از بین رفتن بسیاری از مشکلات گردیده و به مدرسه این فرصت را می دهد تا از ظرفیت بیکران اندیشه ها و مهارت های اولیای دانش آموزان در جهت رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار