معابر اصلی و حادثه خیز شهر همدان، اولویت نخست عملیات برفروبی باشد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، فعالیت شهرداری در عملیات برفروبی و پاکسازی معابر را جهادی دانست و گفت: مدیریت شهری باید در هنگام برفروبی و پاکسازی شهر، به معابر و مناطق حادثه خیز، توجه ویژهای داشته باشد.

کد مطلب: ۵۹۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، رضا میرزایی در بازدید شبانه از ستاد برف ‌ روبی شهر همدان با تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت شهری و ستاد برف ‌ روبی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری همدان قبل از شروع بارش ‌ های پاییزی و زمستانی برنامه ‌ ریزی داشته در بارش ‌ های اخیر نیز شاهد فعالیت شبانه ‌ روزی نیروهای ستاد عملیات برف ‌ روبی هستیم.

میرزایی با بیان اینکه مدیریت شهری باید امکانات لازم را در مسیرهای حادثه ‌ خیز هر چه سریعتر مستقر کند اضافه کرد: ضروری است در عملیات برف ‌ روبی و بازگشایی معابر اولویت با معابر اصلی باشد در مرحله بعد معابر فرعی که در این زمینه مدیران نواحی باید وارد شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیران نواحی اشراف بیشتری نسبت به محل ‌ ها دارند باید با هماهنگی مسؤولان نواحی اقدامات برف ‌ روبی و پاک ‌ سازی انجام شود تا بتوان رضایتمندی شهروندان را ایجاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به معابر پر تردد به ویژه نزدیک مدارس و اولویت قرار دادن این مناطق یادآور شد: پس از برف ‌ روبی و پاک ‌ سازی معابر موضوع آب ‌ گرفتگی و شکستگی لوله ‌ ها یا مشکلات دیگر در این زمینه باید بلافاصله رسیدگی شود.

میرزایی در ادامه به برگزاری مسابقات فوتبال هنرمندان جهان در همدان اشاره کرد و به بیان ارزش برگزاری این مسابقات در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین پرداخت و تأکید کرد: تیم فوتبال هنرمندان با توجه به اینکه از کشورهای مختلف حضور دارند بر این اساس باید سطح شهر به صورت ویژه پاک ‌ سازی شود؛ چرا که این هنرمندان هر کدام سفیران کشورهای خود هستند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان هم از زحمات شهرداری همدان در امر برف ‌ روبی و پاک ‌ سازی معابر سطح شهر قدردانی کرد و گفت: شورا و شهرداری در خدمات ‌ دهی به شهروندان به وظایف خود عمل می ‌ کنند که در این راستا سعی بر رضایتمندی مردم دارند.

کامران گردان اضافه کرد: فعالیت و عملکرد مدیریت شهری همدان در امر برف ‌ روبی و پاک ‌ سازی معابر با توجه به بررسی و نظرسنجی از شهروندان رضایتمند بوده است.

گردان حضور و فعالیت به موقع شهرداری در برف ‌ روبی را باعث دلگرمی شهروندان دانست و تأکید کرد: ضروری است چراغ گردان روی سقف خودروهای شهرداری نصب شود تا مردم با مشاهده خودروها دلگرم به حضور مدیریت شهری شده و این باعث ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان می ‌ شود.

وی مدیران نواحی را رابطان شهروندان با مدیریت شهری برشمرد و عملکرد این مدیران را مثبت ارزیابی کرد.

شهردار همدان هم در این بازدید حضور رئیس شورا و رئیس کمیسیون خدمات شهری در کنار نیروهای خدماتی شهرداری را باعث دلگرمی آنها دانست و گفت: نیروهای شهرداری در این هوای سرد زحمات فراوانی را متحمل می ‌ شوند به ویژه پاکبانان زحمتکش که مجبور هستند بعضی از معابر را به صورت دستی برف ‌ روبی کنند.

سید مصطفی رسولی افزود: علیرغم عملکرد خوب نیروهای شهرداری در برف ‌ روبی و پاک ‌ سازی معابر، باز هم لازم به دقت و فعالیت بیشتری است.

در این بازدید شبانه رئیس شورای اسلامی شهر همدان به همراه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا، شهردار، معاون خدمات شهری، مدیران مناطق و نواحی شهرداری همدان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار