مازندران میزبان پیکر هفت شهید گمنام می‌شود

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری پیکر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مازندران در ایام فاطمیه میزبان فرزندان زهرا (س) خواهد بود تا مردم این دیار وداعی عاشقانه با این شهدا داشته باشند.

وی گفت: در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای پاک هفت شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت 12 ظهر روز شنبه هفتم اسفند ماه از محور سوادکوه وارد مازندران خواهد شد.

هاشمی افزود: همچنین یگان خودرویی سپاه کربلا در قالب رژه خودرویی از پل‌سفید مرکز شهرستان سوادکوه تا حسینیه عاشقان کربلای ساری مراسم استقبال از شهدای گمنام را برگزار خواهند کرد.

هاشمی با بیان اینکه پیکرهای شهدای گمنام پس از اجرای مراسم متمرکز شب وداع در شامگاه شنبه در حسینیه عاشقان ساری، برای تشییع و خاکسپاری به معراج شهدای شهرهای بهشهر، آمل و ساری انتقال خواهد یافت، افزود: شهدای گمنامی که به شهرهای استان انتقال یافتند پس از برگزاری برنامه اختصاصی شب وداع در روز سه شنبه دهم اسفند، بر روی دستان مردم شهید پرور و شیفتگان راه شهدا تشییع و در نقاط مربوطه تدفین خواهند شد.

معاون اجرایی سپاه کربلا همچنین در خصوص پیکر شهدای گمنام ساری گفت: همزمان با تشییع پیکرهای تفحص شده شهدای گمنام دفاع مقدس در سراسر کشور، پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس از مسجد جامع ساری در روز سه شنبه دهم اسفند ماه به سمت دانشکده پرستاری نصیبه و منطقه تیرکلا تشییع و تدفین خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار