معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ورزیدگی صاحبان فکر در میدان تعلیم وتربیت از اهداف جشنواره فیلم رشد است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره و فعالیت در عرصه فیلم رشد، ورزیدگی صاحبان فکر و اندیشه در میدان تعلیم و تربیت برای همکاران و دانش آموزان است تا بتوانند اندیشه ها و توانمندی های خود را همراه با هنر، بروز و ظهور دهند.

کد مطلب: ۵۹۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد جواد احمدی در آیین افتتاحیه نمایش آثار برگزیده چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد اظهار کرد: اگر بتوانیم اهداف و بسترهای لازم این جشنواره ها را در محیط های آموزشی فراهم کنیم، جامعه ای شاداب و همراه با رشد خواهیم داشت.

وی افزود: از دیگر اهداف اصلی این جشنواره، فعلیت پیدا کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان در عرصه ساخت فیلم های کوتاه است.

احمدی تصریح کرد: امروز سوژه های متعدد و متنوعی در میدان تعلیم و تربیت، اجتماع و بین الملل وجود دارد که دانش آموزان می توانند آنها را در قالب فیلم تنظیم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از سوژه هایی که دانش آموزان می توانند برای ساخت فیلم های خود از آنها استفاده کنند، اهداف انقلاب است که شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، پرسش مهر ریاست جمهور با موضوع خشونت و تحلیل آن و ... هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار