خبرگزاری پانا برگزار می کند

اولین جشنواره "داستان کوتاه"

واحد آموزش پانا:هدایای اولین جشنواره "داستان کوتاه پانا" با "موضوع آزاد"؛ اعطای لوح تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش، کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری پانا و هزینه سفر به مشهد مقدس خواهد بود.

کد مطلب: ۵۹۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سردبیر این خبرگزاری در توضیح اهداف برگزاری این جشنواره و نحوه شرکت در آن گفت: خبرگزاری پانا به منظور معرفی نویسندگان جوان و تشویق علاقه مندان به نوشتن داستان؛اولین جشنواره "داستان کوتاه پانا" را با موضوع "آزاد" برگزار می کند .

علاقه مندان به هنر داستان نویسی می توانند داستانهای کوتاه خود را به ایمیل panastory95@gmail.com ارسال نمایند .

محمدرضا سیفی در مورد شرایط و قالب داستانی ارسالی گفت: داستانهای کوتاه حداکثر دو صفحه 21/ A4 سطر در هر صفحه / با فونت 14 / تایپ شده در نرم افزار word باید تنظیم شود .و طبیعی است که به فایلهای ارسالی به غیر از قالب اعلام شده در جشنواره ترتیب اثر داده نخواهد شد وشرایط شرکت در مسلبقه را نخواهند داشت.

وی مجددا یاد آوری کرد که موضوع داستان و شرایط شرکت کنندگان محدودیت نداشته و همه مخاطبان پانا در هر موضوعی که علاقمند هستند با ارایه مشخصات فردی خود به شرح ذیل می توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

در ابتدای فایل مشخصات نویسنده درج شود

نام و نام خانوادگی/ نام پدر/ کد ملی/سال تولد/ شهر محل سکونت/ تحصیلات/ ایمیل/ تلفن

سردبیر پانا مهلت ارسال آثار را بیست ودوم فروردین 96 و اعلام نتایج را بیست و دوم اریبهشت 96 مصادف با جشن نیمه شعبان اعلام کرد و افزود؛ اسامی افرادِ برتر و داستانهای برگزیده از طریق سایت پانا به نشانی PANA.IR اعلام خواهد شد. جوایز نفرات برتر نیز اعطای لوح تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش، کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری پانا و هزینه سفر به مشهد مقدس خواهد بود.

شماره تلفن 66746862 021- جهت پاسخگویی به سوالات علاقمندان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار