معاون آموزش ابتدايي استان ایلام خبرداد:

شركت بيش از800نفردرآزمون شيوه نامه اجرايي وراهنماي آموزش وپرورش تلفيقی

معاون آموزش ابتدايي ایلام از مشارکت بيش از 800 نفر از مديران، معاونين آموزشي، مدير آموزگاران و راهبران آموزشي در آزمون شيوه نامه اجرايي وراهنماي آموزش و پرورش تلفيقي- فراگير در استان خبرداد.

کد مطلب: ۵۹۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، مهرانگيز جليليان در راستاي اجراي قطعي آيين نامه ي آموزش و پرورش تلفيقي- فراگيركودكان و دانش آموزان با نيازهاي ويژه ودر جهت ايجاد فرصت هاي برابر آموزشي و پرورشي براي تمامي كودكان لازم التعليم و جلوگيري از ترك تحصيل دانش آموزان با نيازهاي ويژه بر اساس اطلاع رساني كه قبلا صورت گرفته بود.

وی آزمون شيوه نامه اجرايي و راهنماي آموزش و پرورش تلفيقي- فراگير به صورت هماهنگ در سراسر استان ايلام با حضور تمامي مديران و معاونين آموزشي مدارس ابتدايي دولتي و غير دولتي (شهري، روستايي، و عشايري) و مديرآموزگاران و راهبران آموزشي برگزار شد.

معاون آموزش ابتدايي استان هدف از اين آزمون را آشنايي مديران با آموزش تلفيقي- فراگير دانست.اين فعاليت رويكردي است كه در آن دانش آموزان با نيازهاي ويژه در واحد هاي آموزشي عادي در تمامي دوره هاي تحصيلي در كنار ساير دانش آموزان حضور دارند و با بهره گيري از برنامه هاي درسي مشترك و تمهيد انطباق هاي محيطي و مناسب سازي برنامه درسي با پشتيباني آموزگار رابط به تحصيل مي پردازند. ايشان افزود بعد از پايان آزمون از نفرات برتر در منطقه تقديرمي شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار