با مشارکت ۶۷ دانش‌آموز قشمی

مسابقات شنای دانش‌آموزی دهه فجر با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم گفت:با مشارکت 67 دانش آموز دختر و پسر این جزیره، مسابقات شنای دهه فجر با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

کد مطلب: ۵۹۹۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، اسلام دلیری با کم نظیر خواندن مسابقات شنا در سطح مدارس استان، اظهار داشت: یک دوره مسابقات شنای دانش آموزی به مناسبت دهه فجر با حضور 67دانش آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوره دوم برگزار شد.

وی افزود: مسابقات شنا با هدف شناسایی نفرات مستعد و استعدادیابی در دانش اموزان صورت گرفته است و به گفته این مسئول به علت مشکلات موجود در این رشته ورزشی، کمتر شهرستانی از برگزاری مسابقات شنا استقبال می کند ولی آموزش وپرورش قشم به رغم تمام مشکلات موجود، به تنهایی بار مشکلات را بدوش کشید و این مسابقات را به نام دهه فجر برگزار کرد.

خدیجه خضری مقدم مسئول برگزاری مسابقات شنای دانش آموزی و سرگروه درس تربیت بدنی قشم در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات بیش از 67 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در استخر طلایی پلاژ سیمین جزیره برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو ماده 25 و50 متر و در سه رشته کرال پشت، قورباغه و آزاد برگزار شد که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه بودیم.

خضری مقدم تصریح کرد: در این مسابقات 43 دانش آموز دختر و 24 دانش آموز پسر از مقاطع مختلف حضور داشتند که با توجه به زمان اعلام شده، میزان نفرات شرکت کننده رضایت بخش بوده است.

دبیر ورزش آموزش وپرورش قشم ضمن تقدیر از همه افرادی که در زمینه برگزاری مسابقات مشارکت داشتند، اضافه کرد: مسئولین آموزش وپرورش قشم به عنوان جدی ترین پشتوانه های ورزشی این جزیره، کمک شایانی را در مسیر کشف و پرورش استعداد های ورزشی دانش آموزی در قشم دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار