یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان برگزار شد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: برگزاری بیش از400 یادواره، نمایشگاه و دیگر برنامه های ویژه دهه فجر نقطه عطفی در گرامیداشت این ایام الله در مدارس شهرستان بود.

کد مطلب: ۵۹۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با حضورکلیه اعضا در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مجیدعسکری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در خصوص لزوم آمادگی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، تحلیل نتایج انتحانات نوبت اول، مشارکت فعال آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات آتی و...نکاتی را بیان کرد.

صفر رحمانی پور مدیرآموزش و پرورش شهرستان نیز با تقدیر از حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری بیش از 400 یادواره، نمایشگاه و دیگر برنامه های ویژه دهه فجر را نقطه عطفی در گرامیداشت ایام الله دهه فجر دانست و ضمن ارائه تحلیلی از نتایج امتحانات نوبت اول، وضعیت آموزش در مدارس را روبه رشد توصیف کرد.

برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت 8 اسفند روز امورتربیتی، ارسال تجزیه و تحلیل جامع نتایج امتحانات به مدارس، برگزاری مجمع بزرگ خیرین مدرسه ساز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و.. از جمله مصوبات این جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار