دانشگاه آزاد اراک موفق به اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه شد

اداره آزمایشگاه های واحد اراک موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد در ۶ گروه عمده مواد غذایی و سموم طی ۵۴ اسکوپ از اداره کل استاندارد استان مرکزی شد.

کد مطلب: ۵۹۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، رییس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تأکیدات موجود مسئولان دانشگاه مبنی بر درآمد زایی و تنوع بخشی به درآمدهای غیر شهریه ای دانشگاه از طریق سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها)، دانشگاه آزاد اراک نیز این سیاست‌ها را پیگیری کرده است.

مجید علوی افزود: در این راستا اداره آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک موفق به اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت 50 آزمایشگاه از اداره کل استاندارد استان مرکزی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به شماره مدرک MR/3549 و بازدیدهای انجام شده برای انجام آزمایش غذایی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مجوز فعالیت داده شده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد اراک گفت: این اقدام گامی مؤثر در راستای ارتباط بین بخش‌های اجرایی مرتبط و ارائه خدمات دانشگاه به این واحدهاست که موجب درآمدزایی غیرشهریه‌ای نیز می‌شود.

علوی بیان کرد: از طرفی با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در این آزمایشگاه‌ها کارهای انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب اطمینان استفاده کنندگان از استاندارد این محصولات خواهد شد.

دانشگاه واحد اراک با داشتن 80 کارگاه، 109 آزمایشگاه آموزشی و شش کارگاه تحقیقاتی، آمادگی خدمت رسانی به جامعه علمی استان و کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار