معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی خبر داد:

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب استان شناسی در ایلام

جلسه نقد و بررسی کتاب استان شناسی ایلام، ویژه پایه دهم متوسطه، با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از اساتید و کارشناسان در سالن جلسات اداره کل مورد نقد و بررسی تخصصی قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۹۹۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، امیر مهردادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، جلسه نقد و بررسی کتاب استان شناسی پایه دهم متوسطه، توسط گروه های تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی معاونت پژوهش و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در آغاز این جلسه مهردادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب های تالیفی همکاران را، یکی از برنامه های محوری آموزش و پرورش ایلام دانست و اظهار داشت: برای کتب تالیفی معلمان، جلسات نقد و بررسی برگزار می شود تا کیفیت محتوای تولیدی آن ها افزایش یابد.

در این جلسه که با حضور جمعی از اساتید آموزش و پرورش و دانشگاه، و اعضای انجمن علمی جغرافیای استان برگزار شد، نقادان به نقد و بررسی کتاب مذکور پرداختند؛ تا نظرات اصلاحی پس از جمع بندی، به دفتر تالیف کتب درسی ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار