معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی :

اقامه نماز جماعت نقطه عطف و ویترین کاری مدیر مدرسه است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در دوره آموزشی طرح مبین که در مرکز آموزش نیروی انسانی کامیاب برگزار شد گفت: . نقطه عطف تحول ها و ویترین کاری یک مدیر و نشان دهنده اهمیت ها و اولویت های کاری یک مدیر نماز جماعت مدرسه است.

کد مطلب: ۵۹۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ براتعلی منصوریان در دوره آموزشی مبین گفت:قران عترت و نماز سه منشور نورانی را برای فرزندانمان پر رنگ جلوه دهید که راه بچه ها را نشان می دهد.
وی ادامه داد:این دوره برای مدیران مدارس بالای دویست نفر الزامی می دانیم و با همه مدیران نیز تعهد اخلاقی می بندیم که همه آموزش های این دوره را در مدارس عملیاتی کنند.
وی افزود: ما با شما با اسیب های اجتماعی در گیر هستیم و مقام معظم رهبری راه حل این مشکلات را نماز بیان کردند.
وی بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت بر اساس سند های بالادستی تربیت انسانهای شایسته ای است که به حیات طیبه برسد و راه رسیدن به این مهم نیز نماز است. ما در مقابل این نعمت که در دستگاه تعلیم و تربیت حضر داریم و در این دستگاه مسئول هستیم می طلبد که اشاعه دهنده نماز باشیم.
منصوریان گفت: می طلبد که هم را به ایمان به کار دعوت کنیم البته با برنامه تدبیر و صعه صدر دانش آموزان را به نماز دعوت کنیم و این مهم را جدی تر از گذشته پیگیری کنیم. نقطه عطف تحول ها و ویترین کاری یک مدیر و نشان دهنده اهمیت ها و اولویت های کاری یک مدیر نماز جماعت مدرسه است. اجرای زنگ نماز مدرسه جزء وظایف ابلاغی یک مدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار