گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز و فرزانه استان اصفهان(قطب 6)<span style="font-size:12px"> به گزارش </span><span style="font-size:12px">پانا اصفهان ، گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز و فرزانه  استان اصفهان(قطب 6)  به میزبانی شهرستان تیران و کرون ر

گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز و فرزانه استان اصفهان(قطب 6) ، با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و مسئولین شهرستان در تیران و کرون برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان ، گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز و فرزانه استان اصفهان(قطب 6) به میزبانی شهرستان تیران و کرون روز پنج شنبه 95/11/28 برگزار شد.
در این گردهمایی که با حضور روسای سازمان دانش آموزی و مربیان پیشتاز و فرزانه مناطق و شهرستان های نجف آباد ، تیران و کرون،مهردشت،گلپایگان،چادگان،خوانسار، برگزار شد ، پس از اجرای برنامه های حاملان قرآن و گارد پرچم و سرود جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان پیشتاز و فرزانه شهرستان و خیر مقدم مدیر محترم آموزش وپرورش شهرستان به میهمانان, زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مورد فلسفه وجودی و اهداف برنامه‌های سازمان دانش آموزی مطالبی را بیان نمود. در ادامه برنامه مربیان در دو گروه جداگانه زیر نظر مربی پیشکسوت استان آقای مسعودی فر و آقای کیماسی آموزش های تخصصی در مورد هویت سازمان دانش آموزی را فرا گرفتند. در پایان و پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصرمسئولین استان و شهرستان به همراه مربیان ضمن شرکت در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام این شهرستان با شهدا تجدید پیمان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار