۹۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان استان بوشهر تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: ۹۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان استان بوشهر تحصیل می‌کنند .

کد مطلب: ۵۹۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهردرآئین دوره توانمندسازی کارشناسان و کارشناس مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور که در بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در استان دو دانشگاه پردیس وجود دارد که وظیفه آن تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه جذب دانشجو وابسته به این است که چه تعداد افراد از آموزش و پرورش‌ها بازنشسته می‌شوند افزود: متوسط بازنشستگی در استان بوشهر ۴۰۰ نفر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰۰ دانشجو در ۲ دانشگاه استان در حال تحصیل هستند که همه آنها جذب آموزش و پرورش استان نمی‌شوند بلکه برخی از آنها را از استان‌های دیگر میزبان هستیم.

مولایی بیان کرد: برخی از رشته‌های خاص ما نیز در استان‌های دیگر در حال تحصیل هستند.

وی گفت: سالانه حدودا بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر دانشجو معلم از دانشگاه‌های فرهنگیان استان فارغ التحصیل می‌شوند .

سرپرست مدیریت دانشگاه‌های فرهنگیان استان بوشهر در خصوص دوره‌های توانمندسازی کارشناس مسئول و کارشناسان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده است اظهار داشت: عنوان این دانشگاه فرهنگیان است و علاوه بر رشد علمی دانشجویان اهمیت خاصی به مسائل فرهنگی نیز داده می‌شود.

مولایی عنوان کرد: این دوره سه روزه و با حضور ۲۰۰ نفراز کارشناس و کارشناس مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار