مدارس 4 استان امروز اول اسفند تعطیل است

مدارس 4 استان خراسان شمالی،خراسان رضوی، کردستان و گیلان به دلیل برودت هوا و بارش شدید برف و لغزندگی معابر یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است.

کد مطلب: ۵۹۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،مدارس 4 استان خراسان شمالی،خراسان رضوی، کردستان و گیلان به دلیل برودت هوا و بارش شدید برف و لغزندگی معابر یکشنبه اول اسفند ماه تعطیل است که ریز این تعطیلی ها به شرح زیر است:

خراسان شمالی

شهرستان فاروج:کلیه مقاطع تحصیلی پیش دبستانی،ابتدایی ،استثنایی ،متوسطه اول ودوم و هنرستانهادرنوبت صبح وعصرسطح شهرستان تعطیل می باشد.

شهرستان اسفراین: مقاطع تحصیلی پیش دبستانی،ابتدایی و استثنایی درنوبت صبح وعصرسطح شهرستان تعطیل می باشد.

بخش بام و صفی آباد: مقاطع تحصیلی پیش دبستانی،ابتدایی و استثنایی درنوبت صبح در سطح منطقه تعطیل می باشد. و مدارس متوسطه اول ودوم با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند نمود.

کردستان

به دلیل لغزندگی معابر ، برودت شدید هوا و حجم وسیع برف در معابر عمومی و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی ، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش فردا یکشنبه یکم اسفند ۹۵ کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستانهای سقز ، بانه و منطقه زیوبه در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است .
هم چنین آغاز بکار کلیه مدارس سطح شهر و متوسطه اول و دوم روستایی مریوان ساعت ۹ صبح بوده و مدارس ابتدایی روستایی مریوان نیز در نوبت صبح تعطیل می باشد .


گیلان

به دلیل بارش شدید برف ،برودت هوا،یخبندان و مشکل تردد همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرهای آستانه اشرفیه،اطاقور،دیلمان،رحمت آبادو بلوکات،لشت نشا،کوچصفهان،سنگر،خمام،خشکبیجار،ناحیه 1 و2 رشت، رودبنه،سیاهکل، عمارلو، ،شفت و لاهیجان فردا یکشنبه اول اسفندماه در شیفت صبح و عصر تعطیل است. همچنین مدارس ابتدایی شهرهای: رودسر، کلاچای، رحیم آباد، لنگرود، کومله، رستم آباد ، چابکسر، املش، فومن و تولمات در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشند.
بر اساس این اطلاعیه، فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع آموزش و پرورش استان گیلان فردا صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می شود.

خراسان رضوی

در شهرستان ها و‌مناطق گلبهار ، میان جلگه ، احمدآباد، کدکن،کلات، قوچان، طرقبه و شاندیز، زبرخان ، چناران، صالح آباد و فریمان تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان و شهرستان های و مناطق تربت جام، تایباد، باخرز و جلگه رخ در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح تعطیل خواهند بود ضمن این که مدارس مقطع متوسطه دوم در نواحی هفتگانه مشهد و بخش شهری منطقه تبادکان فعالیت خود را در نوبت صبح‌ با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.
مدارس متوسطه دوم بخش روستایی تبادکان تعطیل خواهند بود.

همچنین در شهرستان خواف مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح‌ تعطیل بوده و تنها در بخش سلامی و دهستان بستان و برآباد خواف تمام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهند بود.

ضمنا کلیه مقاطع تحصیلی در مدارس استثنایی مناطق فوق تعطیل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار