چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خراسان شمالی آغازشد

چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی دانش آموزان و فرهنگیان فیلم ساز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ،مدیرآموزش و پرورش شهرستان بجنورد و مسئولین دستگاه های استان و شهرستان آغاز به کارکرد.

کد مطلب: ۵۹۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش ‌ وپرورش خراسان شمالی در این مراسم گفت: چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد از ۳۰ بهمن تا ۵ اسفند در استان خراسان شمالی برگزار می ‌ شود.

حاتمی عنوان کرد: جشنواره فیلم رشد و توجه به فیلم ‌ سازی برای دانش ‌ آموزان ، گامی مؤثر به ‌ منظور اهداف عالی در تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت :این جشنواره سال گذشته ۶۲ هزار نفر بیننده داشت که پیش بینی می شود تعداد بازدید کنندگان این جشنواره امسال ۱۵ درصد رشد داشته باشد.

حاتمی افزود: فیلم ‌ های رشد در مناطق مختلف استان به نمایش گذاشته می ‌ شود و امسال در تلاش هستیم تا دانش آموزان مناطق محروم بیشتر زیرپوشش این برنامه قرار گیرند.

در ادامه محمود اسدی مدیرآموزش و پرورش شهرستان بجنورد، به اشاره به اهداف جشنواره فیلم رشدگفت:هدف آشنایی دانش آموزان با هنرمندان و فیلم سازان ، حمایت و تشویق و توجه به دانش آموزان در جهت تولید فیلم است.

وی با بیان اینکه ، فیلم ها در شش سالن ؛ كانون فرهنگی هنری شهید باهنر، كانون ریحانه ، سالن گلشن ،دبیرستان دانش ،هنرستان امام خمینی ،دبیرستان سمیه شهر بجنورد از امروزشنبه 30 بهمن الی پنج شنبه 5 اسفند در نوبت صبح و عصر اکران می شود گفت: در نوبت صبح برای دانش آموزان و نوبت عصر نیز برای فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان می باشد.

اسدی اضافه کرد: علاوه بر مراکز ثابت ، در مدارس به صورت سیار و در روستاها نیز فیلم ها اکران خواهدشد.

مدیرآموزش و پرورش بجنورد عنوان کرد: در این جشنواره فیلم های ساخته شده آموزشی توسط هنرمندان، دانش آموزان و فرهنگیان در راستای اهداف تعلیم و تربیت و آموزشی به نمایش گذاشته می شود

وی افزود: خراسان شمالی در سال گذشته ،در برگزاری فیلم رشد به عنوان استان برترکشوری برگزیده شد.

یادآور می شود: چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی دانش آموزان و فرهنگیان فیلم ساز، از 30 بهمن ماه لغایت پنج شنبه 5 اسفند برای علاقه مندان اکران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار