مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی منطقه دلوار افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی راه امید منطقه دلوار با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان، رئیس منطقه و جمعی از مسئولین و مشاوران منطقه دلوار افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۹۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دلوار ، سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان راه امید منطقه دلوار عنوان کرد: تقویت، توسعه هسته ها و مراکز مشاوره شهرستان ها و مناطق یکی از فعالیت های مهم و مورد انتظار وزارت متبوع در موافقت نامه ارتقای شاخص های فرهنگی- تربیتی استان است، که راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره نقش یاری دهنده و می تواند به توسعه ی کمی و کیفی اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش کمک نماید.

فتحی خاطر نشان کرد : رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان هایی است که بتوانند در آینده شهروندانی با ویژگی های معیار یک جامعه سالم باشند.

علیرضا ریزی رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت : در 3 سال گذشته در دولت تدبیر و امید از مناطق 18 گانه استان 9 هسته شهرستان به مرکز مشاوره ارتقاء پیدا کرده، لذا با توجه اهمیت مراکز ، پیگیری مجوز تاسیس ، توسعه و تجهیز آنها از اولویت های کاری اداره مشاوره استان است.

حسین زارعی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار نیز با تأکید بر تقویت مرکز مشاوره و ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و نقش حیاتی و پیشگیرانه از آسیب های روانی - اجتماعی گفت: توجه به ارتقاء شاخص های مشاوره ای در منطقه با اهتمام در همه دوره های تحصیلی به ویژه شروع آن از دوره ابتدایی که زیر بنای رشد در آموزش و پرورش است، لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار