معاون دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

آذربایجان شرقی در پرورش استعداد کارآفرینی دانش آموزان، برترین است

معاون دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: استان آذربایجان شرقی در راستای شناسایی و استعدادهای دانش آموزان در حوزه کار آفرینی بالاتر از حد انتظار ظاهر شده است.

کد مطلب: ۵۹۸۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمدنقی رحیمی در مراسم افتتاحیه بازارچه کار و فناوری و کارآفرینی آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز اظهار داشت: لازم است در آموزش و پرورش علاوه بر توجه به کلاس های نظری ، کنکور و رتبه دانش آموزان به حوزه کارآفرینی و دست سازه های دانش آموزان نیز توجه شود.

وی با بیان این که از دو سال گذشته موضوع کار آفرینی به جشنواره نوجوان خوارزمی اضافه شده است، گفت: گاهی متاسفانه در آموزش و پرورش فقط به نخبه پروری توجه می شود ولی آن موقع موفق خواهیم بود که دانش آموزان آموخته هایشان را عملی کنند.

معاون دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در راستای شناسایی و استعدادهای دانش آموزان در حوزه کار آفرینی بالاتر از حد انتظار ظاهر شده و تمامی معادلات ما را در ارزیابی به هم ریخته است.

رحیمی بر ترویج فرهنگ کار بین دانش آموزان خصوص از دوره ابتدایی تاکید و تصریح کرد: تعداد اندکی از دانش آموزان هستند که استعداد کار آفرینی دارند و بر عهده آموزش و پرورش است تا این استعدادها راشناسایی کرده و پرورش دهد و هدایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار