سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با پانا خبرداد:

استقرار تیم های اورژانس در شهرهای سیل زده استان فارس/238مصدوم و 4 فوتی

سرپرست اورژانس کشور از استقرار تیم های اورژانس در شهرهای سیل زده استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا با در بازدید از مناطق سیل زده فسا ، استهبان ، جهرم و لار در استان فارس گفت: در مسیر پل های ورودی شهر جهرم به دلیل مشکلات سیلاب امکان تردد وجود ندارد و شریان های اصلی مسدود شده است و راه ارتباطی از طریق مسیر فرعی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: گاز شهرستان جهرم نیز قطع شده و آبرسانی نیز دچار اختلال است، برق نقاط مختلف در این شهر قطع شده و مردم با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند.

به گفته کولیوند تمامی تیم های اورژانس در مسیرهای اصلی و سطح شهر مستقر هستند و تیم های بهداشتی نیز به منظور ارزیابی تغییرات سلامت شهروندان و بررسی وضعیت آب شرب و کنترل آن به روستاهای اطراف اعزام شده اند .

وی افزود: همچنین بالگرد اورژانس در مناطق سیل زده در حال بررسی تهدیدات و خسارات وارده و امدادرسانی است .

کولیوند گفت: تا کنون 226 ماموریت در شهر جهرم انجام شده که کل بیماران و مصدومین این حادثه 238 تن بوده اند ،یک نفر نیز به علت وقوع سیلاب فوت شده است و 3 تن دیگر به دلیل عوامل مختلف فوت کرده اند .

به گفته کولیوند در استهبان یک بیمارستان 96 تخت خوابی به علت محاصره سیل تمام بیمارانش باآمبولانس های اورژانس به بیمارستان های فسا منتقل شده اند که بعد از رفع خطر مردم برای مراجعه به این مرکز درمانی با مشکلی مواجه نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار