خسارت 25 میلیارد ریالی ناشی از بارش برف به تاسیسات برق استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق استان ناشی از بارش برف سنگین 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

کد مطلب: ۵۹۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد افزود: بارش سنگین برف شبانه روزی 24 و 25 بهمن ماه باعث ایجاد قطعی های گسترده در حوزه خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف در سطح استان شد.

وی ادامه داد: در شهرستان های اراک، خنداب، شازند، فراهان، کمیجان و بخش هایی از ساوه و زرندیه، شاهد بیشترین آسیب دیدگی به شبکه و تجهیزات برق بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: با تلاش ستودنی و کوشش جهادی و شبانه روزی 61 اکیپ اجرایی و با همکاری کلیه همکاران همچنین اکیپ های اعزامی شرکت های توزیع نیروی برق قم، اصفهان و لرستان در کمتر از 36 ساعت مشکلات رخ داده مرتفع و برق وصل شد.

اله داد شکستگی و اکیپ حدود 300 اصله پایه و سقوط و سوختن 15 دستگاه ترانس را از عمده ترین خسارات وارده به شبکه و تجهیزات برق در استان ناشی از بارش برف سنگین عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از صبر و تحمل شهروندان اظهار داشت: تا پایان روز اول بارندگی، 500 روستا به دلیل بارش سنگین در محاصره برف قرار گرفته و فاقد مسیر دسترسی و تعداد 58 روستا به صورت کامل بدون برق بودند که با تلاش های جهادی همکاران برق رسانی به روستاها انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ابراز داشت: در پی بارش برف سنگین در 2 شبانه روز در استان 96 هزار و 595 نفر با تلفن 121 تماس گرفته اند که پاسخگویی به 77 هزار و 220 تماس به صورت هوشمند بوده و بیش از 17هزار تماس توسط اپراتور پاسخ داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار