فیروز کریمی:

عزت و آبرویم کف دستانم است/ هم بد آوردیم و هم بد بودیم

فیروز کریمی، سرمربی تیم صنعت نفت در واکنش به سنگ پراکنی هواداران آبادانی عنوان کرد که مطمئنا تعصب آنها بیشتر از او نیست و او آبرویش را برای این کار گذاشته است.

کد مطلب: ۵۹۸۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از دیدار برابر پدیده که با شکست سه بر صفر تیمش و ادامه روند ناکامی این تیم همراه شد، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


داور تیم ما را به هم ریخت
گل اول پدیده شانسی به ثمر رسید. روی گل دوم نیز داور شیرازه تیم ما با اعلام پنالتی برای پدیده پاشید. البته ما امروز 8 - 9 بازیکن را نداشتیم و مصدوم و مجروح بودند.

هواداران فکر می کنند از من متعصب ترند!
تماشاگرهای ما فکر می‌کنند که از من متعصب‌تر هستند، اما این‌گونه نیست. عزت و آبروی من، کف دستانم است. مطمئن باشید که نفت آبادان در لیگ برتر می‌ماند.

در این بازی هم بد آوردیم و هم بد بودیم
ما در بازی امروز هم بد آوردیم و هم بد بازی کردیم. در نیمه نخست باد در جهت مخالف ما می‌وزید که این باد در نیمه دوم کمتر شد. ما امروز مقابل پدیده هشت تا 9 بازیکن مصدوم و مجروح داشتیم. چهار پنج بازیکن‌مان هم نتوانستند خودشان را به این بازی برسانند. همچنین از محمد زبیر نیکنفس و حسین بغلانی نیز در دفاع راست استفاده نکردیم. طالب ریکانی، رضا نوروزی و بازیکن کره‌ای‌مان هم در تمرینات با ما نبودند. محمدرضا پورمحمد هم با تزریق آمپول توانست به میدان برود، اما در میانه‌های بازی به من گفت که نمی‌تواند ادامه بدهم.


کنار زمین نبودم ضریب امنیت بازیکنان پایین می آمد
هواداران با پرتاب سنگ من و بازیکنانم را تحت فشار گذاشتند. وقتی من کنار زمین نبودم ضریب امنیت بازیکنانم پایین می‌آمد.


به مهاجم و مدافع نیاز داریم
ما در خط دفاع بازیکن به تعداد لازم نداشتیم، در 3 بازی گذشته با 3 دفاع بازی کردیم اما امروز مجبور شدیم با 2 دفاع بازی کنیم. ما هیچ جایگزینی برای دفاع وسط نداشتیم و در آخر هم مجبور شدیم از بازیکن مصدوم‌مان استفاده کنیم. به امید خدا از دیدارهای آینده با حضور علی‌صلاح و ذبیکانی دستمان در این پست باز می‌شود. من از روز اول به باشگاه گفتم نیاز به مهاجم داریم و باشگاه هم تلاش خودش را کرد و با بازیکنان بسیاری مذاکره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار