رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش قم خبر داد:

اجرای 4500 برنامه ویژه دهه فجر در مدارس استان قم

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم از اجرای بیش از 4500 برنامه به مناسبت دهه فجر در ادارات نواحی و مناطق هفتگانه و اداره کل آموزش و پرورش و مدارس سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پانا در قم با گرامیداشت آغاز سی و نهمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: شور و شوق تحسین برانگیز ملت قهرمان به اسلام و انقلاب مطلقا قابل توصیف نیست و امروز پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) شور و شوق انقلابی در ملت بخصوص در نسل سوم و چهارم که آن زمان را ندیده و درک نکرده اند، جاری است.

وی افزود: دانش آموزان استان قم از آینده سازانی هستند که نسبت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حساسیت ویژه دارند و برای دفاع و پاسداری از کشور با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و رهروی راه شهدا و همچنین جدیت تمام در سنگرهای علمی و اخلاقی، متعهدانه و با تمام وجود در صحنه های مختلف حاضر می گردند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم در ادامه ابراز داشت: در دهه فجر امسال، شاهد اجرای بیش از 4500 برنامه در مدارس و ادارات نواحی و مناطق هفتگانه سطح استان و اداره کل بودیم که صحنه های زیبایی از همدلی و همراهی را رقم زد.

وی با اشاره به رئوس برخی برنامه ها یادآور شد: آماده سازی فضاهای آموزشی و نصب پرچم و بنرهای متنوع با طرح هایی متناسب با ایام پیروزی انقلاب، برپایی نمایشگاه های توانمندسازی و اقتصاد مقاومتی و نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور استاندار قم و برخی مدیران دستگاه های اجرایی بخشی از برنامه های آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر بود.

رضایی همچنین اجرای نمایش های صحنه ای، برگزاری سی امین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز و یادواره شهدای مدافع حرم، گلریزان مزار شهدا، حضور در بیت حضرت امام (ره)، برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت، اجرای مسابقات ورزشی و نمایشگاه های ویژه در مدارس با عنوان «از دیروز تا امروز» را بخش دیگری از فعالیت های دهه فجر عنوان کرد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم در ادامه افزود: توزیع پوستر و نمایشگاه های کتاب، جشن تکلیف دانش آموزان دختر در جمکران، افتتاحیه 28 پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی از جمله در بخش قنوات، بازدید مسئولان از نمایشگاه های برپا شده در مدارس استان، افتتاح نخستین سالن ورزش های باستانی آموزش و پرورش کشور در قم، بازدید مدیران استانی بویژه معاون استاندار از مدرسه هجرت ویژه اتباع خارجی، تجلیل از خیرین مدرسه ساز، برپایی همایش های تجلیل از دانش آموزان برتر و نیز حضور راویان انقلاب به عنوان خاطره گو در مدارس و نمازخانه های ادارات بخش قابل توجه دیگری از برنامه های آموزش و پرورش استان در ایام جشن پیروزی انقلاب بود.

رضایی اجرای سرود 313 نفره دانش آموزی در مصلای قدس، صدور بیانیه اداره کل آموزش و پرورش در دعوت از فرهنگیان، دانش آموزان به همراه خانواده جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و شرکت در نماز جمعه و نیز اجرای مسابقه دوربین 22 را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: همزمان با آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، واحد مرکزی خبر قم با هماهنگی اداره روابط عمومی، 10 قسمت برنامه تلویزیونی برای بخش «خبر جوانه ها» تولید نمود که هر روز از صدا وسیما پخش گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار