امام جمعه کرج:

مردم آگاهانه و عزتمند در برابرتهدیدات دشمن ایستاده اند

محمد مهدی حسینی همدانی گفت: مردم همواره انسجام خود را نشان داده و در برابر غرور و زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده اند.

کد مطلب: ۵۹۸۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، افزود: مردم همواره انسجام خود را نشان داده و در برابر غرور و زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده اند.
امام جمعه کرج افزود: از مسئولان انتظار می رود که در خصوص عملکرد خود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند چراکه برخی اقدامات صورت گرفته اما مردم از آن بی اطلاع هستند.
وی گفت: موضوع خوزستان و سیل استان فارس را مسئولان باید مد نظر داشته باشند و برای تقویت زیرساخت ها در مواقع بحران اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اول اسفند سالروز حمله جنگنده های رژیم عراق به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: در طول تاریخ تشیع روحانیت شیعه جلودار بوده و در دوران دفاع مقدس جمعیت بزرگی را به انقلاب و اسلام هدیه کرده است.
امام جمعه کرج افزود: این ایام برای حوزه های علیمه ثبت نام می کنند، از این رو توصیه می شود برای حفظ جایگاه روحانیت فرزندان خود را برای طلبگی تشویق کنیم.
وی با اشاره به اینکه کسانی که خدا را فراموش می کنند نباید انتظار ظفر داشته باشند، خاطرنشان کرد: زمانی که عده ای طاغوت گونه رفتار می کنند نمی توان امید داشت تا ارزش های انقلاب حفظ شود حتی اگر آنها در به ثمر رسیدن انقلاب دخیل بوده باشند.
حسینی همدانی ادامه داد: هر نوع سستی در پیروی از رهبری خسارات بسیاری را عاید مردم می کند و نباید دچار چنین غفلتی شویم.
وی با بیان اینکه آتش برای اهل نماز جماعت حرام است، گفت: انسان باید در دنیا با اعمال نیکو به دنبال کسب بهشت برای خود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار