برانکو:

تیمم آماده بازی مقابل الهلال است/ از گلی که زدیم، لذت بردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اطمینان دارد که تیمش با آمادگی کامل به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

کد مطلب: ۵۹۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (جمعه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: دیروز الهلال بازی خود را با چهار گل برد و نشان داد چه تیم خوبی است. برخلاف ما تعداد نیمکت‌نشین‌های خوب‌شان هم زیاد است. الهلالی‌ها روی نیمکت هم بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارند. فیلم چهار بازی الهلال را دیده‌ام و اطمینان دارم که تیمم برای رویارویی با تیم عربستانی آماده است. خوشبختانه همه بازیکنان سرحال هستند و فقط تعدادی از بازیکنان جوان ما به خاطر مشکل خروج از کشور نمی‌توانند راهی عمان شوند و ان‌شاءالله در سفر دبی با ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در بازی با سپاهان در گلزنی ناکام بود و روی دو ضربه پنالتی به کل رسید، یادآور شد: ما بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داشتیم و چهار روز قبل از این مسابقه دربی را پشت‌سر گذاشته بودیم. بازیکنان از نظر روحی و روانی نیاز به زمان داشتند تا خود را آماده این بازی کنند و حتی از نظر فیزیکی هم آنها باید آماده می‌شدند. جا دارد در اینجا به بازیکنان تیمم به خاطر انگیزه بالای‌شان تبریک گفته و از آنها بابت انجام یک بازی خوب مقابل تیم پرقدرت سپاهان تقدیر کنم.

وی ضمن تمجید از تیم سپاهان خاطرنشان کرد: حریف ما در تبریز موفق شده بود تراکتورسازی را شکست دهد. آنها در خارج از خانه به مراتب بهتر نتیجه گرفته‌اند. مسئله‌ای که برای من خیلی اهمیت داشت این بود که بازیکنان در این بازی به خوبی توپ و میدان را در کنترل خود داشتند و تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت و برای هیچ یا همه چیز راهی میدان شده بود که خوشبختانه این بازی سخت را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم.

برانکو همچنین تصریح کرد: شما می‌دانید که پرسپولیس بیش از 30 سال بود که نتوانسته بود سپاهان را در دیدار رفت و برگشت شکست دهد؟! خوشبختانه این اتفاق این فصل رخ داد. به خاطر همین موفقیت به هواداران تیمم تبریک ویژه می‌گویم. برای من خیلی ارزش داشت که هواداران پرشماری در بازی روز گذشته به ورزشگاه آزادی آمدند و امیدوارم با موفقیت در بازی‌های آینده بتوانیم رضایت آنها را به شکل بهتری جلب کنیم.

سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص ناراحتی مهدی طارمی از اینکه پنالتی دوم به او داده نشد، اظهار داشت: من این صحنه را ندیدم. رامین رضاییان پنالتی‌زن تیم ماست.

وی در واکنش به انتقادهایی که از پنالتی اول پرسپولیس مقابل سپاهان شده است، گفت: من این نوع پنالتی زدن را تأیید نمی‌کنم. واقعاً از گلی که زدیم، لذت بردم و زیبایی فوتبال را دوست دارم، اما مخالف ریسک کردن و زدن گل‌هایی هستم که جوانمردانه نباشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به محرومیت مهدی طارمی در دیدار برابر الهلال عربستان تصریح کرد: غیبت طارمی مشکل‌ساز خواهد بود. اگر علیپور سرحال باشد، به جای طارمی بازی می‌کند. جریمه طارمی به AFC ارتباط دارد و ربطی به مسابقات داخلی ندارد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانش در بازی با سپاهان تحت تأثیر دربی بودند، گفت: بله، تحت تأثیر دربی بودند و به همین خاطر از برد مقابل سپاهان خیلی خوشحال بودم. همه می‌دانند دربی چقدر اهمیت دارد. وقتی این‌طوری دربی را ببازی، زمان لازم است که بازیکنان به شرایط روحی و روانی خود باز گردند. بازیکنان ما استحقاق برد برابر سپاهان را داشتند. سپاهانی که با حضور احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، علی محمدی و ... قدرت خود را داشت. سپاهان تیمی عالی است، اما بازیکنان ما مقابل این تیم آمادگی خود را نشان دادند.

وی در رابطه با حمایت پیشکسوتانی چون علی کریمی از پرسپولیس گفت: خوشحالم که چنین حمایت‌هایی را از بازیکنان سابق‌مان داریم. اینها عضو خانواده پرسپولیس هستند و هر دقیقه از بازی ما لذت می‌برند. برای آنها سخت نیست که برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. از بازیکنان سابق‌مان تشکر می‌کنم، چون آنها تاریخ پرسپولیس را نوشته‌اند. بازیکنان فعلی ما هم این شانس را دارند که بخشی از تاریخ دیگر پرسپولیس را بنویسند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس به راحتی کارت زرد دریافت می‌کنند و محرومیت چهار بازیکن ممکن است موقعیت پرسپولیس را در بازی با نفت تهران به خطر بیاندازد، گفت: اگر به نفت ببازیم، قهرمانی را از دست نمی‌دهیم، چرا که از استقلال 10 امتیاز بالاتر هستیم و هشت هفته هم به پایان لیگ باقی می‌ماند. قبول دارم بعضی از بازیکنان ما احمقانه با کارت زرد جریمه می‌شوند. کارت زردهایی که بازیکنان ما نباید می‌گرفتند. ما تهاجمی بازی می‌کنیم و ریسک زیادی داریم و شاید به خاطر همین کارت زرد به بازیکنان ما زیاد داده می‌شود.

وی در مورد حضور عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه دیناموزاگرب در تمرینات پرسپولیس گفت: ایشان دوست ما و همکار من در بعضی از سال‌ها بوده‌اند. او برای دیدن دو بازی قشنگ مقابل استقلال و سپاهان آمد و هفته آینده بازمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا عنوان کرد که در صورت شکست مقابل نفت‌تهران همچنان بالاتر از استقلال هستند و تراکتورسازی را رقیب پرسپولیس معرفی نکرد، گفت: متأسفانه طبق قانون فیفا هشت امتیاز از تراکتورسازی کسر خواهد شد. طبیعی است تراکتورسازی قبل از این ماجرا رقیب اصلی ما برای قهرمانی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار