رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان جنوبی

ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان آغاز شد

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای سال تحصیلی96-97آغاز شد.

کد مطلب: ۵۹۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد راستگو در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از روز 25 بهمن آغاز شده و در 3اسفند پایان می یابد.
رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبیادامه داد: داوطلبان برای شرکت در آزمو ن پایه های هفتم و دهم می توانند با مراجعه به سایتazmoon.medu.ir و پرداخت مبلغ ثبت نام در آزمون نام نویسی کنند.
وی افزود: دانش آموزان داوطلب برای پایه هفتم مدارس استعداد های درخشان باید در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی مقیاس خوب را در یک درس و مقیاس خیلی خوب را در سایر دروس کسب کرده باشند. همچنین داوطلبان پایه دهم باید معدل کل پایه هشتم آنها در خرداد95 حداقل 19 باشد.
راستگو افزود : آزمون برای داوطلبین پایه هفتم ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 14اردیبهشت 96 و برای متقاضیان پایه دهم در رشته های ریاضی و انسانی ساعت 9 صبح روز جمعه 15اردیبهشت 96 برگزار می شود.
وی گفت: تاریخ اعلام نتایج آزمون اوایل تیر 96 خواهد بود و پذیرفته شدگان می توانند تا پایان مرداد 96 نسبت به ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان اقدام کنند.
گفتنی است دانش آموزان داوطلب رشته تجربی نمی توانند برای آزمون ثبت نام کنند.
درسال گذشته نیز در استان خراسان جنوبی3600نفر برای آزمون ثبت نام کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار