شهرام محمودی در گفت و گو با پانا:

از تیم ملی خداحافظی می کنم/ فکر می کردیم بازی با شهرداری سخت تر باشد

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در المپیک ریو بر خداحافظی اش از تیم ملی تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۹۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

همانطور که پیش بینی می شد بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران به راحتی تمام راهی مرحله نیمه نهایی شد تا یک گام دیگر به دومین قهرمانی اش در دومین حضور در سطح اول والیبال ایران نزدیک شود. شهرام محمودی در گفت و گو با پانا درباره دیدار مقابل شهرداری تبریز که منجر به صعود بانک سرمایه شد گفت: واقعیت امر این است که من فکر می کردم که بازی خیلی خیلی از چیزی که دیدیم سخت تر باشد. به همین خاطر ما از اول محکم بازی کردیم و شکر خدا این بازی را بردیم.

وی درباره مرحله نیمه نهایی گفت: منتظر این هستیم که ببینیم بازی بین ورامین و سایپا چه نتیجه ای خواهد داشت تا حریف مان معرفی شود. البته برای قهرمانی حریف فرقی ندارد و مقابل هر کدام از این تیم ها هم انشالله بتوانیم موفق عمل کنیم و فینالیست شود.

محمودی درباره حضور تعداد زیاد ملی پوش در بانک سرمایه گفت: این موضوع بستگی به سرمایه گذاری تیم دارد و تیم ما هم امسال برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده تا به هدفش برسد.

وی در پایان درباره آینده اش در تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. با توجه به مصدومیت شدیدی که از ناحیه ی کمر و کتف دارم، از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد ولی شاید تا 4 یا 5 سال دیگر در باشگاه بازی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار