حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی:

یادواره های شهدا فضای دانشگاه را معطر می کند

یادواره های شهدا، فضای دانشگاه ها را با عطر و بوی ایثار و شهادت معطر می کند.

کد مطلب: ۵۹۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در یادواره شهدای مدافع حرم و آتش نشان که صبح امروز در دانشگاه پویش برگزار شد، با اشاره به این که جوانان امروز ایران از جوانان گذشته به مراتب جایگاه بالاتری دارند، گفت: با توجه به گسترش تکنولوژی هر جوانی در هر جای دور افتاده ای می تواند فقط با یک سیم کارت گناه های بسیاری انجام دهد.

وی افزود: با تمام این تفاسیر و فراهم بودن زمینه گناه می بینیم که در دانشگاه ها، جوانان، هیئت و یادواره شهدا میگیرند و دانشگاه را با عطر شهدای مدافع حرم در می آمیزند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: جوانانی مثل شهید احمدی روشن، شهدای مدافع حرم و شهدای امر به معروف و نهی از منکر از بین شما دانشجویان به وجود آمدند که از جان و مال و آبروی خویش گذشتند و با خداوند تجارتی کردند که قطعا جز سود چیزی ندارد.

وی تاکید کرد: قدر خودتان را بدانید و با درس خواندن و مجاهدت در راه خدا به اسلام خدمت کنید و بدانید که اگر سرمایه هایتان را برای خدا گذاشتید، برد کرده اید در غیر از این صورت شک نکنید باخته اید.

مومنی با اشاره به حماسه شهدای آتش نشان خاطر نشان کرد: آتش نشانانی که در حادثه پلاسکو به شهادت رسیدند، مشت در برابر خروار بودند که از این دست از مجاهدان ایران بسیار دارد؛ پس شما دانشجویان باید با جدیت کامل درس بخوانید و علم بیاموزید و با پذیرش مسئولیت ها، نگذارید کار به دست نااهلان بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار