رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان:

دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد هندیجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 بدون کنکور و با مدرک دیپلم دانشجو می‌پذیرد.

کد مطلب: ۵۹۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بیژن جاودان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان ، اظهار داشت: فرصتی مناسب برای دارندگان دیپلم و فارغ‌التحصیلان مدارس که بتوانند تحصیلات تکمیلی را طی کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد هندیجان بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کاردانی در رشته‌های حسابداری، برق، کامپیوتر و معماری دانشجو می‌پذیرد. ما فرصتی مناسب برای جوانان هندیجانی فراهم کرده‌ایم.

رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان بیان کرد: در مقطع کارشناسی در رشته‌های حسابداری، برق، شیلات دانشجو می‌پذیریم دارندگان کاردانی و دیپلم می‌توانند در این رشته ثبت‌نام کنند.

وی گفت: این فرصت استثنایی برای جوانان هندیجان و غیره هندیجانی است که در محل زندگی خود تحصیل‌کرده تا بتوانند در آینده در همین شهر به مردم خود خدمت کنند.

جاودان زاده عنوان کرد: ما برای دانشجویان شهریه‌ها را به‌صورت اقساطی تبدیل می‌کنیم و برای دانشجویان ممتاز تخفیف شهریه قائل خواهیم شد.

وی افزود: از دیگر مزایا برای دانشجویان که در نظر گرفته‌ایم اگر ۲ دانشجو از یک خانواده در دانشگاه تحصیل کنند و مجرد باشند تخفیفان مناسبی در نظر می‌گیریم.

رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان بیان کرد: برنامه کلاسی کارکنان دولت بر اساس تایم دلخواه تنظیم‌شده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت تا این عزیزان هم بتوانند بدون مشغله‌ی شغلی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی گفت: خانواده محترم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد به‌صورت رایگان می‌توانند در دانشگاه تحصیل کنند شهریه این دانشجویان توسط بیان شهید پرداخت می‌شود.

جاودان زاده عنوان کرد: دانشجویانی که تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد هستند می‌توانند به‌صورت رایگان در این دانشگاه تحصیل کنند و شهریه این عزیزان توسط ادارات مربوطه پرداخت می‌شود.

/محمدمهدی صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار