کسرمبلغ از حساب مشتریان پست بانک بابت خدمات پیام کوتاه است

پست بانک ایران موضوع کسر هزینه‌های پیامک مشتریان ازحساب آنان را براساس مصوبه و رویه نظام بانکی کشوروبرای ارایه خدمات پیام‌کوتاه(SMS) عنوان کرد.

کد مطلب: ۵۹۸۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی پست بانک ایران، پیرو درج خبری درباره کسرهزینه‌های پیامک مشتریان توسط پست‌ بانک‌ایران از حساب آنان در رسانه‌ها این بانک اطلاعیه ای صادرکرد.
اطلاعیه مذکور تاکید دارد:موضوع کسر هزینه‌های پیامک مشتریان براساس مصوبه و رویه نظام بانکی کشور و برای ارایه خدمات پیام‌کوتاه(SMS) و خدمات الکترونیکی به دارندگان حساب‌های بانکی برای اطلاع ازهرگونه عملیات واریز و برداشت انجام‌ شده و هزینه سالانه آن نیز مبلغ صدهزار ریال تعیین شده است.
در ادامه آمده است:پست بانک از طریق پیامک و سایت اختصاصی خود و همچنین سایر رسانه‌ها به دارندگان حساب‌ها اطلاع‌ رسانی کرده و مهلت لازم را برای انصراف از خدمات پیام‌ کوتاه به آنان داده شده است که در همین فرصت بخشی از دارندگان حساب‌ها به شعبه ها و باجه‌های این بانک مراجعه و انصراف خود را برای استفاده از آن اعلام کرده اند.
اطلاعیه پست بانک اضافه کرده است:پس از گذشت مهلت تعیین شده و مطابق رویه معمول، مبلغ مذکور کسرشده که مجدد و درصورت مراجعه صاحبان حساب و ارائه درخواست و شماره تلفن همراه و اعلام انصراف از خدمات پیام‌کوتاه مبلغ مذکوربرگشت داده می ‌شود.
اطلاعیه مذکور آورده است:رسالت اصلی پست‌بانک‌ایران به عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار، خدمت‌رسانی به سراسرکشور از جمله مناطق روستایی و غیربرخوردار است که در این باره این بانک علیرغم صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد زیرساخت‌های بانکی و تجهیزات بانکداری الکترونیک، فراهم نمودن دسترسی عموم به خدمات بانکی را در رأس امور خود قرارداده و انتظار دارد رسانه‌ها در انعکاس‌های خود به این موضوع نیز توجه ‌ای ویژه‌ای داشته باشند.
پست بانک ایران در دولت یازدهم تعداد باجه های خود را با رشدی 100درصدی از 9917 باجه در ابتدای این دولت به 10 هزارباجه تا آخر آذرماه امسال رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار