مسابقات بسکتبال دانش آموزی آذربایجان غربی پایان یافت

تیم مهاباد در مقطع متوسطه دور اول و تیم سلماس در مقطع متوسطه دور دوم با پایان مسابقات بسکتبال دانش آموزان آذربایجان غربی به مقام اول دست یافتند .

کد مطلب: ۵۹۸۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مسابقات ورزش دانش آموزی استان در رشته بسکتبال به مدت چهار روز در مجتمع شهید رجایی ارومیه با حضور 17 تیم و بیش از 255نفر دانش آموز از شهرستانهای استان برگزار شد.

«محراب لطفی» رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر اظهار کرد : در مسابقات استانی بسکتبال دانش آموزی مقطع دور دوم متوسطه نماینده آموزش و پرورش سلماس در این رقابت های توانست با غلبه بر نماینده آموزش و پرورش شهرستان بوکان در بازی فینال به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد و نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان های بوکان و و مهاباد به ترتیب در مقام های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتد.

وی بیان کرد: در مسابقات مقطع دور اول نیز تیم قدرتمند مهاباد با برتری مقابل تیم یکدست بوکان به مقام اول این مسابقات نایل آمد و تیم های بوکان و ناحیه یک ارومیه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمود.

گفتنی است در پایان کاپ و مدال های قهرمانی توسط رییس هیئت ورزش دانش آموزی ، مسئول انجمن بسکتبال دانش آموزی استان ومسئولین هیئت بسکتبال استان به قهرمانان اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار