مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

شرکت641نفرازهنرجويان درمرحله تئوری مسابقات علمي-عملي و علمي-كاربردی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت 641 نفر از هنرجويان استان در مرحله تئوری مسابقات علمي-عملي و علمي-كاربردي خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین چهاردهمین دوره مسابقات علمی-عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار می شود.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره مسابقات علمی-عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و مسابقات علمی-کاربردی هنرستان های کاردانش اظهار داشت: 641 نفر از هنرجويان هنرستان های فني و حرفه اي و کاردانش استان در مرحله علمی(تئوری) استاني مسابقات علمي-عملي و علمي-كاربردي شرکت می کنند.

وی افزود: مرحله علمی استانی چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور در 24 رشته با حضور 98 هنرجوی دختر و 163 هنرجوی نفر پسر در مجموع 261 نفر از هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای استان قزوین برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مرحله علمی استانی پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی هنرستان های کاردانش کشور در 13 رشته مهارتی در زمینه صنعت، 9 رشته مهارتی در زمینه خدمات و 2 رشته مهارتی در زمینه کشاورزی با حضور 238 هنرجوی پسر 142 هنرجوی دختر، در مجموع 380 نفر از هنرجویان هنرستان های کاردانش برگزار خواهد شد.

سالار قاسمی تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات علمی-عملی فنی و حرفه ای و مسابقات علمی-کاربردی کاردانش، ارتقاء سطح کیفی آموزشهای فنی و حرفه ای و كاردانش و ارزیابی کیفیت ارائه آموزش های تخصصی، اعم از تئوری و کارگاهی و همچنین به منظور ایجاد انگیزه های لازم برای جذب و هدایت استعدادها، خلاقیت ها و توانمندی های هنرجویان می باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: از هر عنوان آزمون علمی-عملی، 6 و 12 نفر هنرجوی برتر و از هر عنوان آزمون علمی-کاربردی 4 نفر هنرجوی برتر به مرحله عملی و کارگاهی راه خواهند يافت که در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود، همچنین 6 نفر از هنرجویان برتر هر رشته فنی و حرفه ای در استان و 4 نفر از هنرجویان برتر هر رشته مهارتی کاردانش جهت شركت در مرحله كشوري مسابقات كه در استان هاي مرکزی و آذربایجان غربی برگزار مي گردد، معرفي خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار