رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خبر داد

اختصاص اعتبار ویژه برای اردوهای راهیان نور در بودجه 96 آموزش و پرورش

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از اختصاص اعتبار ویژه برای اردوهای راهیان نور در بودجه 96 آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ علی صابرماهانی در حاشیه دومین کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب که امروز 27 بهمن ماه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شما باید به عنوان یک بسیجی اخلاق بسیجی و روحیه بسیجی را با نگاه بسیجی دنبال کنید.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی به برگزاری اردوهای راهیان نور دارند و بودجه راهیان نور از تاریخ 10 مهرماه امسال حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است 430 هزار دانش آموز به این اردوها اعزام شده اند که اموزش و پرورش نیز همه همت خود را برای برگزاری این اردوها گذاشته است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش نیز تاکید به برگزاری این اردوها دارد و تاکید بیشتری بر روی ایمنی این اردوها داشته است.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش تاکید کرده است که خود دانش آموزان را در برنامه های فرهنگی و تربیتی اردوهای راهیان نور درگیر کنیم تا آنها در این حوزه فرهنگی فعال شوند.

صابرماهانی ادامه داد: در بودجه 96 آموزش و پرورش بودجه اردوهای راهیان نور به صورت ویژه در نظر گرفته شده است وسال آینده این اردوها با قدرت و قوت پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار