مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد:

تشکیل کمیته های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در رودان

اعضای کمیته های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در راستای استحکام بنیان فکری، فرهنگی جامعه و حفظ میراث ارزشمند دینی وملی در رودان تشکیل شد.

کد مطلب: ۵۹۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، نخستین نشست این کمیته با حضور علیرضا رحیمی، معاون پژوهش، طرح و برنامه ریزی ستاد همکاری ها حوزه علمیه و آموزش و پرورش با هدف تشکیل کمیته های مختلف همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محل حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان رودان برگزار شد.

احمد رحیمی پور مدیر آموزش و پرورش رودان با ابراز خرسندی از تشکیل این کمیته گفت: تسهیل در استفاده از ظرفیت های معنوی حوزه علمیه، موجبات رشد و پیشرفت علمی و مذهبی را در کمترین زمان ممکن برای مدارس به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مستحکم کردن بنيان­ هاي فکري و فرهنگي جامعه­ و حفظ ميراث ارزشمند ديني، ملي، و اجتماعي و انتقال آن به نوجوانان و جوانان برای بقاي حيات يک ملت یک امر حیاتی است که با بهره گیری از ظرفیت های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش این امر محقق خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه رودان بعنوان رییس کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهرستان انتخاب شد، احمد رحیمی پور مدیر آموزش و پرورش بعنوان نائب رییس، عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی و تربیت بدنی بعنوان دبیر و مدیر حوزه علمیه و ریاست اداره تبلیغات اسلامی بعنوان اعضای این کمیته معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار