عضویت بیش از 11 هزار نفر در طرح همیار طبیعت استان مرکزی

رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: 11 هزار و 270 نفر از فعالان و علاقمندان طبیعت از ابتدای سال 1393 تاکنون به عضویت طرح همیار طبیعت استان مرکزی درآمده اند.

کد مطلب: ۵۹۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، نصرت اله اکبری افزود: برای این افراد کارت عضویت در سه عنوان مروج، محافظ و دانش آموزی صادر شده است.

وی ادامه داد: همیار طبیعت به کسی گفته می شود که به صورت فردی و با انگیزه معنوی و غیر مادی به عنوان رابط افتخاری انتخاب می شود تا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری را در راه پیشبرد مهمترین هدف سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور یاری نماید.

رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار داشت: همیار طبیعت ضمن همکاری در حفاظت از جنگلها و مراتع، پیام های آموزشی - ترویجی را نیز به مردم منتقل می نمایند.

اکبری بیان کرد: تمام افراد صاحب نظر در زمینه منابع طبیعی، اعضاء شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، بسیجیان، معلمان و دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، مجریان و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی، کوهنوردان و کلیه دوستداران طبیعت می توانند عضو طرح همیاران طبیعت شوند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای عضویت در این طرح می توان به صورت اینترنتی یا حضوری نسبت به تکمیل فرم عضویت در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یا اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار