مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

شورای معاونان آموزش و پرورش، یک کار گروه تخصصی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: با توجه به حضور افرادی متخصص و باتجربه در شوراهای آموزش و پرورش، شورای معاونان، یک کارگروه تخصصی و کار آمد است.

کد مطلب: ۵۹۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حسین کاظمی گفت: شورای معاونان به عنوان مهم ترین و اثر گذارترین و یک کار گروه تخصصی در برنامه های آموزش و پرورش است و بایستی اولویت و رویکرد این شورا، حل موانع و مشکلات معلمان و مدارس باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند، رشد و پیشرفت آموزش و پرورش را حاصل ایثار و از خود گذشتگی معلمان و همکاران اداری دانست و افزود: وظیفه شورای معاونان، سیاستگذاری در راستای اهداف آموزش و پرورش و اعتلای شهرستان می باشد .

وی به سیاست های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش یک نهاد اقتصادی نیست ولی یکی از راه هایی که می توان به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی در حیطه شغلی خود عمل کنیم، علاوه بر ساماندهی و توازن نیروی انسانی کارهای خود را درست و به موقع انجام دهیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ازگردهمایی معاونان آموزش شهرستان های راور، کوهبنان و منطقه چترود در زرند خبر داد و افزود: این گردهمایی یک روزه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار خواهد شد .

وی در ادامه مطالبی در خصوص نظارت دقیق بر مصوبات جلسات آموزش و پرورش، توجه به شاخه فنی و حرفه ای به عنوان سیاست اصلی آموزش و پرورش، برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز به صورت گسترده و کیفی، برخورد اخلاق مدارانه با ارباب رجوع در اداره و مدارس بیان کرد .

لازم به ذکر است در پایان جلسه، معاونان حوزه های مختلف در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی نظرات خود را بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار