ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان از پنجم اسفند آغاز می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با بهره گیری از تمام امکانات خود آماده پذیرایی از فرهنگیان عزیز در ایام تعطیلات نوروز است.

کد مطلب: ۵۹۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛مرتضی رئیسی حسنلنگی در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان هرمزگان بر آمادگی مجموعه آموزش و پرروش با ساماندهی 17 پایگاه در سطح استان جهت پذیرایی از همکاران فرهنگی تاکید کرد و افزود :پذیرش مهمانان به صورت اینترنتی و از پنجم اسفندماه 95 با مراجعه به سایت eskan.medu.ir انجام می گیرد.
وی ادامه داد: هر واحد آموزشی که به عنوان محل اسکان مهمانان معرفی می شود، مدیر یا معاون آن مدرسه جهت تکریم ، ساماندهی و خدمات رسانی بهتر به مهمانان در آن واحد مستقر می شوند.
این مسوول تاکید کرد: با توجه به ازدحام مسافر در این ایام ، مهمانان عزیز فرهنگی نهایت همکاری را با ما داشته باشند و با همراه داشتن کارت شناسایی خود نسبت به رزرو محل اسکان خود اقدام فرمایند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید بالاترین مقام هر دستگاه یا معاون وی به عنوان کشیک جهت رفع مشکلات احتمالی و پاسخ گویی به سوالات در اداره مستقر می باشد و در صورت استقرار "ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر استان هرمزگان" در ورودی شهر نیز یک پایگاه ثابت جهت راهنمایی و تکریم مهمانان عزیز فرهنگی دایر خواهد شد.
وی همچنین گفت: جهت رعایت مسائل حفاظتی در محل های اسکان بروشورها و تراکت هایی هم جهت راهنمایی عزیزان فرهنگی تهیه شده که بین آن ها توزیع خواهد شد.
این مسوول همچنین در مورد هزینه اسکان گفت: مبلغ ناچیزی از فرهنگیان دریافت می شود که صرف خدمت رسانی به خود آن عزیزان می شود و ستادهای اسکان را به عنوان یک منبع خدمات رسانی نگاه می کنیم نه یک منبع درآمدی.
رئیسی حسنلنگی در پایان به کار گیری تمام امکانات آموزش و پرورش جهت خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به فرهنگیان عزیز اشاره کرد و از کلیه دستگاه ها از جمله استانداری ، فرمانداری ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، شهرداری و سایر دستگاه هایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در این امر مهم یاری رسان خواهند بود تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار