مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

170 روحانی شاغل در مدارس استان کرمان فعالیت می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 170 روحانی شاغل در آموزش و پرورش استان به عنوان مربی پرورشی و یا مشاور مذهبی فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۵۹۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی در همایش روحانیان شاغل در آموزش و پرورش استان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) از ایشان به عنوان الگوی همه انسان ها نام برد و بر آشنایی دانش آموزان با کرامات و فضیلت های این بزرگ بانوی اسلام در مدارس تاکید کرد.

وی تصریح کرد: هدایت دانش آموزان به سمت حیات طیبه فلسفه اصلی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است که همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش نقش بسزایی در نهادینه کردن ارزش های تربیتی و اسلامی در راستای تحقق این مهم دارد.

محسن بیگی افزود: تعلیم و تربیت کار آسانی نیست، زیرا خداوند بزرگترین و برترین انسان ها را به عنوان پیامبر برای انجام این مهم فرستاده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به فتوای ماندگار میرزا رضای شیرازی مبنی بر تحریم تنباکو از نجف اشرف و پذیرش آن توسط اکثریت مردم اشاره و اظهار کرد: حفظ شأن و جایگاه روحیانیت در راستای تاثیر گذاری بیشتر در نسل نوجوان و جوان ضروری است.

محمد محسن بیگی با بیان اینکه خواسته ها و نیاز های دانش آموزان امروز مانند گذشته نیست خاطر نشان کرد: بروز رسانی معلمان بخصوص مربیان پرورشی متناسب با مقتضیات زمان و فناوری روز امری انکار ناپذیراست.

وی افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز دنیا در حوزه تعلیم و تربیت نیاز های و چالش های جدیدی به وجود آمده =که باید نیاز ها و خواسته های دانش آموزان در راستای رفع این نیازها و چالش ها ریشه یابی و آسیب شناسی شود.

محسن بیگی به تعامل و همکاری موثر حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و افزود: در همین راستا بیش از 3 هزار نماز جماعت با همکاری روحانیون و فرهنگیان در مدارس استان برگزار می شود.

وی خطاب به روحیانیون شاغل در آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به وجود الگو های تربیتی مختلف در نسل جوان و نوجوان سعی کنید، با ایفای نقش رهبری آموزشی در دانش آموزان نفوذ کنید تا تاثیر گذاری تربیتی شما در آنها بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار