معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزی در دلیجان

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان از برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه دوره اول این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: این مسابقات با هدف فعال کردن آزمایشگاه ها و توسعه فعالیت های عملی در مدارس، ارتقاء وضعیت آموزشی و فعال نمودن دانش آموزان در فرایند یاد دهی و یادگیری، ایجاد انگیزه و رقابتی سالم در بین دانش آموزان و توجه به روش های نوین تدریس و خروج کلاس از حالت یکنواختی برگزار شده است.

وی اهمیت و ضرورت فعالیت های عملی در درس علوم تجربی و فعال نمودن آزمایشگاه ها را مهم دانست و ادامه داد: استفاده از وسایل و مواد کمک آموزشی و انجام فعالیت های عملی برای انتقال حجم بیشتر اطلاعات در زمانی کمتر و تثبیت و تعمیق یادگیری دانش آموزان انجام شده است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: در این مسابقات دانش آموزان برتر آموزشگاه های متوسطه اول در قالب گروه های دو نفره با توجه به آزمایش های تعیین شده و به قید قرعه یکی از آزمایش های کتاب علوم تجربی را در آزمایشگاه انجام دادند و فرآیند اجرا توسط داوران نظارت و ارزیابی شد.

دلاوری بیان کرد: در این مرحله از مسابقات 12 گروه برتر از مدارس به رقابت پرداختند و گروه برتر شهرستان به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار