با دستور وزير آموزش و پرورش:

معلم متخلف كرماني آماده به خدمت شد

در پي وقوع يك فقره تنبيه بدني دانش آموز كرماني در چند روز گذشته، با دستور وزير آموزش وپرروش، معلم متخلف كرماني آماده به خدمت شد و پرونده آن به هيئت هاي رسيدگي به تخلفات اداري جهت بررسي ارجاع شد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، در خصوص ارتكاب تخلف تنبيه بدني يكي از دانش آموزان استان كرمان و با پيگيري هاي به عمل آمده و نظر به آثار سوء اجتماعي و اداري ناشي از عمل معلم و به لحاظ تضرر معنوي و آسيب به سرمايه اجتماعي جامعه فرهيخته فرهنگيان و نظام تعليم وتربيت، در راستاي اعمال ماده 13 قانون رسيدگي به تخلفات اداري، با دستور دكتر دانش آشتياني وزير آموزش وپرورش معلم موردنظر آماده به خدمت شد.
براين اساس؛ پرونده اتهامي معلم موردنظر جهت بررسي و صدور حكم در هيئت هاي رسيدگي به تخلفات اداري آموزش وپرورش تحت رسيدگي مي باشد و به محض اتمام مراحل قانوني و صدور راي نتيجه به اطلاع عموم خواهد رسيد.
گفتني است؛ از آنجايي كه تنبيه بدني آثار سوئي در بر دارد و از آسيب هايي است كه بهداشت رواني دانش آموز را در فرايند ياددهي يادگيري دچار اختلال مي كند؛ بنابراين هرگونه تنبيه بدني براساس قوانين و مقررات نظام آموزش وپرورش ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار