مسئول کمیته استعدادیابی هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفت و گو با پانا

همایش استعدادیابی بسکتبال دانش آموزان دختر7تا14سال در استان برگزارشد

مسئول کمیته استعداد یابی هیئت بسکتبال خراسان شمالی گفت: همایش استعداد یابی بسکتبال دختر در رده سنی 7تا 14 سال با حضور 180 نفر از دانش آموزان خراسان شمالی برگزارشد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

حوریه ایزانلو در گفت و گو با خبرنگارپانا اظهارداشت: طرح استعداد یابی به منظور کشف استعدادها و گسترش و نهادینه کردن فرایند استعداد یابی در استان ها و ارتقاءسطح کیفی مربیان حوزه بسکتبال اولین کلینیک اموزشی تخصصی دختران زیر 14 سال در بهمن ماه زیر نظر اساتید با مباحث روانشناختی و روانشناسی و کلینیک آموزش در آب برگزارشد، که از استان خراسان شمالی حوریه ایزانلو،سیما جوهرینیا و سارا اسدالهیان ضرغامی از سوی هیئت به این کلاس معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه، این طرح می بایست در طی دوماه برگزار شود گفت: در (اسفند 95 ونیمه دوم فروردین لغایت اردیبهشت ماه) این طرح با همکاری آموزش و پرورش (معاومت تربیت بدنی و سلامت )و هیئت بسکتبال استان آغاز می شود.

ایزانلو بیان کرد: تعدادی از داوران، کمیته مربیان ،کمیته استعدادیابی و کمیته آموزش همکاری و حضوفعال در این طرح داشتند.

وی ، در پایان از حسن لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و آزاده وقاری کارشناس مسولان تربیت بدنی دختران و پسران ،حسین فروزمند و غفوریان سرپرست هیت بسکتبال استان،داوران و مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی و بویژه اولیا دانش آموزان که حامی و همراه در این طرح بودند تشکرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار