کارگاه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی درشهرستان فاروج برگزارشد

کارگاه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در دبیرستان شبانه روزی پسرانه نمونه دولتی الغدیر شهرستان فاروج برگزارشد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، یدالله شعف جو مدرس این دوره از کارگاه ، در جمع دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی پسرانه نمونه دولتی الغدیر شهرستان فاروج با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت:ارتباطات به سرعت نور دنیا را تبدیل به یک دهکده جهانی کرده است.

وی افزود: خودتان را با کتاب ها بیشتر آشنا کنید و ادب و خوش اخلاقی را یاد بگیرید و اگر کسی با شما بداخلاقی کرد با مهربانی به او پاسخ دهید.

شعف جو در ادامه اظهار داشت:پدر،مادر و دبیران شما بهترین دوستان شما هستند و برای تک تک شما دانش آموزان هم خانواده و هم جامعه هزینه می کنند لذا در انتخاب رشته با توجه به توان وعلاقه رشته خود را سنجیده انتخاب نمایید و در این زمینه بهترین مشاوران تحصیلی در مدارس هستند و حتما با آن ها نیزمشورت کنید.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان فاروج نیز گفت:شهروند خوب کسی است که آزارش به کسی نرسد و کسی پیش خدا عزیز است که با تقوا باشد و چیزهایی را که دین،جامعه و عرف ما قبول کرده آن را برجسته کرده و در زندگی خود استفاده نماییم.

مسعود ذوقی افزود:هدف ما از برگزاری چنین کارگاه هایی سعادت همه دانش آموزان است و اینکه کسی به سمت آسیب های اجتماعی پیش نرود.

وی گفت:این طرح با تحت پوشش گرفتن 723 نفر دانش آموز از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز و در سه آموزشگاه شهید توافقی،الغدیر و کوشش برگزار گردیده و تاپایان اسفندماه در مدارس شهید نیک پی و شهید فراهی نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار