ناطق نوری:

امنیت برای سرمایه گذار فراهم نشود سرمایه ها از کشور خارج می شوند

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اگر نتوانیم امنیت را برای سرمایه گذار فراهم کنیم، سرمایه ها از کشور خارج می شود و خارجی ها هم از حضور در ایران استقبالی نخواهند داشت.

کد مطلب: ۵۹۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرناطق نوری روز سه شنبه در همایش «چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار» در مرکز همایش های صدا و سیما افزود: بررسی ها نشان می دهد که سیاست های ما به گونه ای بوده که کشورهای اطراف خود را سرمایه دار کرده و رشد داده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: پول ایرانی ها به جای آنکه در کشور رونق تولید و اشتغال را فراهم سازد، بر اثر غفلت خارج شد و ما عقب ماندیم.
ناطق نوری خاطرنشان کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی برای تقویت خصوصی سازی و بخش خصوصی صادر شد.
ناطق نوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون برای سال 1404 خورشیدی دستیابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد خام برنامه ریزی شده که از این رقم حدود 20 میلیون تن باید راهی بازارهای صادراتی شود که تحقق آن نیاز به تولید کیفی دارد.
وی تاکید کرد: باید ابزار و شرایط لازم را فراهم ساخت تا تولید کیفی در بازارهای جهانی جایگاه خود را پیدا کند در غیر این صورت از بازارهای بین المللی حذف خواهیم شد.
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری همچنین گفت: امروز دولت ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا با مالیات به جای پول نفت کشور را اداره کنند و کار را به دست بخش خصوصی بسپارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار